søndag den 10. november 2013

En begyndelse

Min yndlingsblogger Julie http://thejulesrules.dk/ har opfordret mig til at skrive. Og blogge. Og ta mig lidt sammen.
Og jeg vil jo egentlig gerne. Skrive om mit liv, de bøger jeg læser, mine tanker og alt det dér som er så trivielt at ville skrive om på en blog.
Så nu prøver jeg.
Du er selv ude om det hvis du følger med. Og selvfølgelig osse hvis du ikke følger med ;-)

Jeg er børne/ungebibliotekar i et dejligt lille etrums-bibliotek i et større væsen.
Jeg er gift med min Azizam, og sammen har vi p.t. en teen og en tween, begge drenge. Og en hankat. Jeg er omgivet af hanner.
Manden i mit liv forstår ikke helt det med at jeg altid læser, når jeg da ikke er i gang med at spille computer. Runescape, Minecraft og nogle fjollede facebookspil. Til gengæld forstår jeg ikke helt hvad det fede er ved at se fodbold mellem to ligegyldige engelske hold. Eller nedrykningskampe i superligaen. Why?
Så elsker jeg at lave mad, underlige kreaprojekter der ofte omfatter mini-hamaperler eller broderi samt at flette usandsynligt indviklede julestjerner.

Jeg er beriget med forældre, en allerkæreste søster og en ditto bror.
Og så er der svigerfamilien i Iran. Der har jeg 5 svigerinder, 3 svogre og så deres mænd, koner, børn og børnebørn. Det er helt vildt når vi besøger dem, men også helt vildt hyggeligt.

Det var lidt om mig og om bloggen. Jeg skal lige læse en bog færdig, så er jeg her igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar